tirsdag 27. juli 2010

Pluto Produkter



Jeg er veldig glad i ting som er fine eller morsomme å se på, i tillegg til at de er funksjonelle. En ting som ofte er kjedelig er bordskånere.



Bordskånerne i kork man kjøper billig når man flytter på hybel, har en stygg tendens til å forfølge deg i maaange år. Jeg hadde gjerne byttet ut mine med disse fra Pluto Produkter.



På hytta har vi hatt et "elgtema" gående - først som en fleip, men nå har det gått sport i det...
Handymannen bytter gladelig ut ting hvis jeg kan finne en elgutgave. Denne knaggen ville han veldig gjerne ha, den hadde nok passet fint ved sengen hans ;)

Han kunne godt skifte noen knagger i gangen med denne typen, så jeg får se hva jeg kan få tak i. 


Denne gradestokken har han ikke sett ennå, men jeg er nokså sikker på at han godt kunne tenke seg den på vinduet ved sengen. Hele poenget med elgdekoreringen (i hvert fall fra min side...) er at det ikke skal være det første du ser når du er på hytta, men at man skal oppdage de forskjellige elgene litt etterhvert.



Koppehåndklær med elg har vi allerede, men hva med fystikker, "elgespill", serviettholder og... duftlys (?) - mulig "en duft av elg" kan bli i meste laget, selv for oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)