tirsdag 12. april 2011

Fra teak til hvit... - prosjekt film-/ungdomsrom


De som fulgte den gamle bloggen min - LinnettesVerden - husker kanskje denne døren. Vi kjøpte en to meter bred dobbel teakdør for kr 2000,- på Finn.no i februar. Nå er alle glassene plukket ut av døren, nye isolerglass er laget på mål, dørene er pusset og grunnet - og 45 meter med eikelist til vindusrammene er pusset og grunnet. Garasjeporten i tilbygget skal tas ned og byttes ut med denne i løpet av noen få dager. Da blir det plutselig mulig å ferdigstille både gulv og vegger i rommet. Jentene gleder seg veldig til rommet skal bli ferdig, og det gjør jeg også! Nå må jeg bare klare å bestemme meg for beisfarge til veggen...

3 kommentarer:

  1. Jeg tror denne døren blir fantastisk når den har blitt fikset:-)
    Gleder meg til å se resultatet:-D

    SvarSlett
  2. Har tenkt på denne døren mange ganger faktisk, gleder meg til å se den ferdig. Tror den blir virkelig lekker.

    SvarSlett
  3. Wow, dette kommer til å bli stilig! Gleder meg til å se!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)