mandag 11. april 2011

Vårfornemmelser hos Ib Laursen

Ib Laursen

Nå som våren er igang for fullt hos oss, kommer lysten til å pynte litt på utsiden. Disse bildene fra Ib Laursen, gjør at det klør i fingrene! Jeg hadde nær sagt heldigvis - har jeg ikke tid til å kjøpe inn blomster nå, siden vi har mye som skal gjøres ferdig inne. Hvis ikke hadde fristelsen til å plante ut stemor vært stor! 

Ib Laursen

Snøen på Nord-vestlandet, er en god påminnelse om at det er for tidlig, så da gjør det godt å se alle krokusene, perleblomstene, påskeliljene og tulipanene som er på vei opp.
Vanligvis venter jeg til 16. mai med å plante noe i krukkene, men det spørs om jeg klarer å motstå fristelsen til å sette ut noe på trappen til konfirmasjonen. Når planter du i de første utekrukkene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)