søndag 26. juni 2011

Catrineholm ♥


Da jeg var barn, laget jeg mye mat. Jeg var nok litt over middels interessert i hvordan ting så ut, og synes de fleste grytene vi hadde var ganske kjedelige. Bortsett fra to - som hadde fine mønstre og "metallic-lokk". En med rødt og en med blått. Grytene var ganske gamle, og jeg fant fort ut at det ikke gikk an å lage hvit saus i dem... Til grønnsaker derimot, passet de ypperlig. Grytene var fra Grethe Prytz Kittelsens Lotusserie for Cathrineholm i Halden. Jeg får alltid gode minner når jeg ser gjenstander i denne serien.



Gleden var derfor utrolig stor da jeg i dag fikk beskjeden fra Åpent Hus om at jeg hadde vunnet et trykk fra  Restyle med Cathrineholmkjele på. Det vil passe helt supert på kjøkkenveggen! I påvente av at en Lotusblomstret gryte eller kjele skal dukke opp på min vei, kan jeg glede meg over dette fine trykket hver gang jeg lager mat. Kanskje finner jeg tilbake til litt av kreativiteten jeg hadde i matlagingen min som liten? Nå må jeg bare ta en tur på IKEA og kjøpe ramme, og få malt den siste veggen på kjøkkenet der dette skal henge. Bra å ha noen regnværsprosjekter på lur (ikke sant, kjære...?).

Tusen hjertelig takk til Åpent Hus for en flott premie i din Giveaway. Har du ikke besøkt denne flotte bloggen før, anbefales det på det varmeste! 

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var!
    Kjempestilig trykk!!

    :)

    SvarSlett
  2. Så tøft trykk. Jammen var du heldig som vant!

    Ja, vi får utnytte de "flotte" dagene til å få gjort slike småturer og heller få gjort ting inne. Har selv fått ordnet og fixet litt på kontoret mitt hjemme. Det har lett for å samle seg ting som ikke skal være her inne hos meg.

    Ha en glad dag, Linnette!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  3. FLott plakat, herlige gladfarger :)
    Der er fine de emaljetingene, mye morsommeren en sobre stålkjeler.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)