onsdag 15. juni 2011

Et liiite skritt videre




Det går sakte med prosjekt film-/ungdomsrom akkurat nå, fordi jeg (som jeg så ofte gjør...) lider av beslutningsvegring. Jeg fant plutselig ut at det hadde vært greit å kunne dekke langbord der inne, men da kan det ikke være fastmontert halvvegg bak sofasengen. Jeg må derfor komme opp med en alternativ løsning, eller  innse at jeg ikke kan klare å trø inn enda en mulig funksjon inn i et rom på drøye 20 m2. Film-, trening-, gjeste-, ungdomsrommet og fotostudioet, gjør kanskje nytte for seg allerede - selv uten å kunne gjøres om til gildesal ;)))


Fram til jeg har bestemt meg, får vi ikke begynt å liste - og dermed kan jeg ikke møblere ferdig langs veggene heller. Det jeg KAN gjøre, er å fortsette på puter til sofasengen. Selv om ikke det skulle bli rygg på den biten går ut fra veggen (bilder som viser rommet kan du se her), er det fremdeles 2,9 meter med sofaseng som skal fylles med puter! Jentene falt jo for tapeten med hus (som du kan se her ), men vi har bestemt oss for at foreløpig får veggen med døra bli værende hvit. Som et alternativ har jeg funnet stoffet over hos Stoff og Stil, som jeg kan lage noen "husputer" av til sofaen i stedet. Puter til å ha inni, kjøpte jeg samme sted og tråd har jeg også. Da gjelder det bare å ta den vanskelige beslutningen om hva slags lukking putene skal ha da, så kanskje (?) jeg kan få sydd litt på neste regnværsdag ;))

alias
Vinglepetra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)