lørdag 1. september 2012

Tilbake til hverdagen

Etter en fin sommer på hytta, er det nå på tide å nyte noen uker her hjemme. Det er noe helt eget med disse høstukene som livet "restarter" og mange nye kapitler påbegynnes. Hos oss er det litt spesielt i høst, siden begge jentene har begynt på nye skoler og i nye klasser.


Bloggen har sovet de siste månedene, fordi jeg ikke synes vi har gjort noe i huset som har vært noe å skrive om. De siste dagene har jeg stadig vært innom blogglandia, siden snille Anette tok meg på ordet og laget en ufordring jeg har ønsket meg: vis-meg-din-bildelist. Jeg skulle egentlig laget et innlegg til den utfordringen, men fikk aldri funnet fram kameraet i dagslys. Da jeg begynte å lete etter bilder til innlegget, kunne jeg kjapt konkludere med at det jammen var blitt forandringer mange steder siden sist jeg hadde en runde med kameraet!


En restart av bloggen vil forhåpentligvis motivere til å knipse litt bilder igjen. Når jeg kikker gjennom gamle blogginnlegg, ser jeg at det er en del påbegynte prosjekter som har blitt stående halvferdig på hobbyrommet også. Det er nok på tide å ta noen skippertak igjen, og få ferdigstilt litt!



Bildene i dette innlegget er gamle bilder fra hytta, der har de fleste av rommene fått stå som de er det siste året så de viser ihvertfall hvordan det ser ut i dag :) Om et par uker blir det litt endringer der, det blir gjenbruk denne gangen også, men denne gangen ikke av våre egne ting. Litt maling må til, muligens litt ombygging - men jeg er igrunnen mest spent på hva som ender hvor når vi er ferdig ;)

Nå krysser jeg fingrene for godt fotolys i helgen, så kommer det plutselig en oppdatering igjen!
Ha en riktig fin helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)